måndag 22 december 2014

Klappar..

Mitt känsliga skaparego kan vara för fragilt för att ens skapa saker..

The meltdown, igen. Som alla gånger. Det här med julklappar, ni vet.

Jag fick göra ett par grejer till, som jag inte hade räknat med. Jag har i alla fall matchat ihop klapp med person, och gjort ett paracord till eftersom det kommer fler personer än vad jag visste med mig. Vad gillar tonåringar liksom? Hur vet man det? Vad ville jag ha när jag var femton? En hund, antar jag, för jag köpte mig en hund.. Men ja. Hon får ett halsband. Nog. Om jag inte ändrar mig imorgon. Trisslott?

Jag sparade blinget till försäljning, eller nåt. Jag tyckte att det var för blingigt. Jag har lite svårt att skiljas från de där armbanden, och önskar att de hade varit lite större så att jag hade kunnat behålla dem själv, skomakare och skor, ni vet.

Jag har lite ångest över mitt shoppingberoende, jag tror att de hatar mig på kiosken, för att jag är där typ varannan dag och hämtar paket. Men jag gillar paket?

Har ni styrt upp allt inför jul?

1 kommentar:

  1. God Jul Anna!
    Här är vi redo för den stora smällen på julafton :) Alla paket är inslagna och maten är klar.
    Trisslotter är den bästa reservjulklappen som finns, oavsett ålder.

    SvaraRadera