fredag 25 juli 2014

Woho!

De här små skönheterna är på väg hem till mig, tror och hoppas jag i alla fall eftersom att jag gav Spartoo 344 kronor härom dagen. Det var nästan gratis, och jag är fett nöjd.

Jag vaknade vid nio igår kväll och ba "nej jag måste sova lite mer" och efter några timmar så somnade jag. Och sov alldeles för länge, vi klev upp typ fyra. Så, dagens planering är åt helvete, det blir ingen promenad för det är alldeles för varmt och ingen föreställer sig att varken jag eller min hund vill promenera innan vi ätit frukost/vilat efter frukosten. Klockan är åtta och jag svettas, av att sitta halvnaken framför min dator och röra fingrarna, i mitt kök med neddragna persienner. Life. Is. Hell.

Jag tänker inte åka och köpa nån jävla hårfärg i den här värmen, utväxten får växa bäst den vill. Jag vill inte ens gå och köpa mat, men det måste jag nog göra imorgon. Inte idag. Idag tänker vi inte göra nånting för vi är sura. Nä, Stella är inte sur säger hon, hon viftade på svansen och slickade mig i armhålan när jag frågade.

Galet nog funderar jag på att städa badrummet. Det kan funka om man typ spolar vatten samtidigt? Jag vet inte, det måste vara nån slags hormon som är in action.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar