onsdag 25 juni 2014

Snöre


Jag testkörde mina snören idag. Självklart har jag glömt att köpa bindringar i vitmetall, så jag kunde inte avsluta det här. Jag vet inte om jag är så nöjd med hela ändmoj-lim-grejen. Jag lyckades slita loss ändarna, mest för att armbandet blev för långt och inte skulle passa någon, men man ska inte lyckas slita loss saker från mina smycken, tänker jag. Jag petar mycket på grejer..

Migrän, annars. Migrän ner i näsan? Kan man ens ha det?

Vi har haft en mycket trevlig dejt med före detta grannen och hennes hund, de gjorde oss sällskap på våran middagspromenad. Glada hundar, glada mammor. Förutom migränen då..

2 kommentarer:

  1. Tyckte det blev riktigt fint!
    Jobbigt med migrän bara :/

    sv: Ja de har väl satt datumet till den 7 October har jag för mig, så inte jättesnart men ändå snart haha ;) Tack så mycket! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu stavade jag fel på oktober också.. haha

      Radera