måndag 23 juni 2014

Powleese.

Imorgon, med Papps.

Jag plöjer mig igenom Casey Anthonys rättegång, bitvis tråkig, bitvis vansinnigt intressant och det slår alla krim-serier med hästlängder. Och varvar med promenader, vi har hittat en ny skogstur som är trevlig nu när våra vanliga vägar är överväxta, nästan. Berättade jag om cyklisten som kom och plingade och tyckte att jag skulle hoppa upp i gräset? Vi hoppar ingenstans. Vi såg en orm också. Den dagen.

I veckan inväntar jag fyra paket! Vissa av dem är kanske roligare för kidsen än för mig, men det är ju ändå kul med paket! Haha.. Jag valde att betala personen som jag hade beställt snören av, och jag hoppas att hon inte blåser mig. Hon har inte hållit på och blåst folk, men hon har haft lite problem av olika orsaker och blev därför utesluten ur vår grupp.

Lite ångeststressad över morgondagen, Papps, stan, polisen, fotografering, jobbigheter och stress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar