onsdag 21 maj 2014

Vi pratar om nåt annat..

Jag minns inte vilken dag det var nu, men grannen frågade om vi ville gå en sväng och jag svarade att det kunde vi väl tänka oss och sen började vi spåna i vart man ska gå och vi kom väl inte fram till nåt utan gick ut på landet på en tvåtimmarspromenix.


Jag försökte ta lite fina bilder, och den här blev bra! Sen tröttnade Stella på att ta kort och gjorde som hon alltid gör.


Knät blev en slemmig massa av det här, sköterskan trodde att jag "fick igång blodcirkulationen" och det stämmer säkert. Dessutom blev jag svettig och plåstret lossnade i klistret, dock ej från såret.

-----

Back on ångest: Det blir kanske inte stabilare och bättre när man mår för sketet för att komma ihåg och ta sin stabiliserande medicin. Nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar