söndag 20 april 2014

Well this is fun..

Pengarna trillade in och jag skulle beställa hundmat i fredags, men den var slut. Den är även snart slut här hemma, och med leverans och så vidare så vet jag inte riktigt hur jag ska lösa det här. Måndagen är ju röd dag. Jag hatar röda dagar.

Men sen tänkte jag att eftersom även Felix blötmat är slut så får jag väl beställa en mindre säck med hundmat till Stella som kostar nästan lika mycket som en stor säck med hundmat, men vem bryr sig om pengar. Då ser jag att även kattmaten är slut. Kattmat kan jag väl visserligen GÅ och köpa men jag är inte så sugen på att bära 14 kilo några kilometer. Eller hur långt det nu är. Stella är inget att ha som promenadsällskap med sin trasiga tass heller..

Så jag suckade och tänkte att det här är inget jag kan lösa idag. Eller imorgon. Eftersom att det är röda dagar på grund ut av nåt som ingen bryr sig om. Jag tänkte att "det är väl lika bra att fortsätta beta av dagens lista" och gick och borstade tänderna. Och min lösa tandskärva trillade ut. Så nu har jag en vass, kantig, jävla framtand som jag inte heller har råd att laga eftersom att gubbjäveln till läkare inte skriver mitt jävla intyg.

Kul.

Jag har pms också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar