torsdag 10 april 2014

Byta bank?

Jag kom helt plötsligt på att jag inte har pengar att betala min Glossybox med, inte på kontot. Jag har pengar i plånboken. Det enda sättet jag spontant känner till för att få dessa pengar in på kontot är att åka ner på stan (25 kronor enkel resa) för att använda en automat som jag inte vet hur den fungerar. Nej.

Jag funderar på att helt enkelt byta bank. Icabanken verkar rätt smidig, om jag inte missförstått nånting så verkar den även väldigt mycket billigare i avgifter! Ett annat alternativ är Forex, men återigen så innebär det en tripp in till stan. Jag klarar inte att sätta mig på bussen ensam idag.

Jag får fundera på saken i några dagar, under tiden måste jag ändå lösa den här betalningssituationen. Vill du låna mig en femtiolapp några dagar? Yes?

Jag är för trött för att tänka, vi har varit uppe hela natten, tvättat på morgonen och nu är jag trött.. Men vi måste hålla ut några timmar till för att få ordning på sömnen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar