onsdag 5 februari 2014

Giftstruma

Har tydligen min lilla man. Veterinären var superstressad och hade försökt ringa men slagit en siffra fel och inte kommit fram och så där, flera av deras personal är tydligen sjuka och så vidare.

Hon skulle i alla fall skicka mig ett papper och jag ska ringa henne när jag läst "hemgångsråden" och sen fanns det en medicin som man brukar sätta in (människomedicin tack och lov) som han väl ska få då. Annars fanns det nån strålningsgrej som man gjorde och efter en snabb läsning så hoppas jag att det räcker med tabletter eftersom att jag inte kan sätta mig och åka till göteborg och vart det nu mer var som de gjorde det ingreppet.

Länk till Agria om giftstruma hos katt

Det verkar som om det kan behövas många återbesök för att ställa in medicinen. Men men..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar