tisdag 4 februari 2014

Nervös ångest


Vi ska ju till veterinären idag, jag och Felix. Och grannen ovanför som alltid ställer upp och hjälper mig med transport för mina djur när det behövs. Jag är sjukt nervös och orolig. Har drömt mardrömmar hela natten och vaknat flera gånger. Jag är så rädd att hans värden ska vara dåliga, förhoppningsvis så behövs det bara ett svindyrt veterinärfoder som alla tre små grisarna måste äta då, men det är okej. Ni kan väl hålla tummarna vid tre-snåret idag? 

Och Felix känner så klart av att jag är ledsen, det gör han alltid, och kommer och placerar sig mitt framför mig på det där viset; no moar games for you hooman. Sen kom Cujo och undrade om han också fick bli kammad igen och då hoppade Felix iväg och satte sig och stirrade in i ett hörn ett tag, sen försvann de allihopa och jag ska väl ta och gå en promenix med hunden istället. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar