söndag 19 januari 2014

Hejhejhej

Jag kommer på ibland att jag inte bloggat på evigheter och "ska göra det sen" och så händer det nåt *ooh shiny* och så glömmer jag det.

Hur är det? Jorå. Jag har beställt mer pysselgrejer, dock mindre strukturerat än vad det var från början. Oooh, shiny, köp. Vi jobbar på att gå upp tidigt, i ottan, och sova tidigt, på eftermiddagen när alla vill ha min uppmärksamhet, och det har funkat rätt bra. Idag vaknade vi sju och det är jag inte nöjd med alls.

Jag försöker ju läsa den här boken, bok nummer två, och den är väldigt väldigt tråkig.


Det snöar, och snöar och snöar varenda eviga dag. Jag anser att det är vår efter nyår och jag är inte alls nöjd med att det vräker ner en massa snö. Stella är snygg i sin hoodie i alla fall. Häromdagen fick jag gå ut med grannens hund när hon blev sjuk, och även om folk i grunden har väldig respekt för pitbulls så har de lite mindre respekt när pitbullen har en lila hoodie på sig. När man kommer med en stor svart rottis (som har päls och inte behöver kläder) så vänder folk på klacken och går åt det andra hållet lite oftare.


2 kommentarer:

  1. Sötnöt i hoodie. Du med förstås!
    Jag har också haft megaprobs med animail men det är ekonomiskt och skönt att handla hos dem. Leveranserna/tiderna är fubar men det kommer ändå fram tillslut.
    krams

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, visst är hon? Jag ska tvätta den idag och sy till ärmarna som inte riktigt blev avslutade när jag började projektet.

      Jag har haft bra leveranstider tycker jag, och när det har strulat så är kundtjänsten suverän! Det är posten som inte kan sköta sitt jobb och det är Animails ansvar att påpeka brister i den tjänst de köper. Hur svårt kan det vara att följa instruktioner..

      Radera