lördag 21 december 2013

Kakbak

Jag har bakat idag. Efter gårkvällens kräkfest så är jag inte speciellt hungrig. Jo, jag åt naturligtvis upp de 100 grammen choklad som inte skulle smältas medans jag smälte de resterande 300 grammen. Och jag har smakat kakan och är inte alls imponerad. Och så åt jag en halv paprika som var kvar sedan stroganoffen igår. Och nånstans förlorande jag kunskapen om hur man skapar korrekta meningar.

Jag har i alla fall tvättat allt som skulle tvättas, och så gick jag upp till grannen ovanför med kaka och så klappade jag hennes hund. Oooooch, nä jag skämta bara.

Jag ska fira jul med Papps! På landet. Utan hund och utan uppkoppling. Comviq sträcker sig inte så långt in i de uppländska skogarna. Jag ska inte vara där länge, eftersom att jag måste hem till hundkrakan, men ni vet hur det är nu för tiden, fem minuter utan facebook/instagram/aftonbladet känns som om världen har gått under. Pappa har också en hund så jag ska väl kunna underhålla mig någorlunda medan jag inte helt okonstlat umgås med .. de andra. Han ringde och var väldigt stolt över att han hittat konstgjorda korvar i någon butik, så jag antar att jag slipper svälta! Jag får väl hitta på nån ny julklapps-ide nu när mitt bakverk inte blev så roligt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar