fredag 13 december 2013

Fredagen den 13:e


Jag var sur redan innan jag vaknade, jag var sur när jag somnade igår. Ett misslyckat blekningsprojekt tippade mig över kanten. Fast egentligen handlar det mest om pms, antar jag. Det är oavsett orsak ingen trevlig känsla och jag håller mig helst borta från folk. Blekningen? Jo, jag köpte (för mina sista pengar eftersom att jag kände mig lite fucking spontan) superblekning-upp-till-tio-nyanser eller nåt som N (tidigare platinablond) rekommenderade. Jag hade i skiten i nästan en timme, och det hände ing-en-ting. Så rödfärgen som står i badrummet kommer heller inte till någon nytta antar jag. Nä nä. Never fucking mind. 

Jag köpte sk*nka också, den var äcklig. 

Idag är det fredag, och jag ska köpa den största jävla chokladkartongen jag kan hitta. Och sen ska jag äta den. Och glögg ska jag ha. Jag köpte glögg där ute på Maxi (det var där jag var med N två vändor medans vi boade in oss i hårsektionen), den var god. Den finns säkert inte här på Ica.. 

Vi behöver egentligen bajspåsar, men jag är i skrivandets stund inte alls speciellt motiverad till att ta mig ut till Rusta för att köpa just bajspåsar och inte ha råd med så mycket annat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar