lördag 21 december 2013

Aaand back.

Det känns kanske som om att mitt extremt labila pms-humör ändå hållits lite under kontroll av medicineringen? Jag vet inte. Eller så är det i kombination av jul, kombination av samtalet med min mor eller en kombination av vad som helst.

Eftersom att jag inte direkt hade ätit någon mat på ett par dagar, jag har levt på chokladkartonger och gröt typ, så lagade jag stroganoff igår. Och åt den. Och sen var jag fortfarande hungrig så jag åt en påse nachochips med dipp. Hela. Sen grät jag lite till, först för att jag var ledsen och sedan för att min vän Y tröstade mig.

Sen kom illamåendet, och huvudvärken, och jag kämpade tappert för att kräka upp allt..

Jag kanske inte ens är bipolär tänker jag, jag kanske bara är en enda enorm hormonstorm som river och sliter? Jag vet inte.. Treo, kaffe och en massa "jag borde" idag. Och tvättstuga.

Aja, jag har inte slagit ihjäl någon, jag har inte haft sönder nånting och jag har inte skapat några relationsdraman så all in all måste det väl vara en väl genomriden storm?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar