lördag 9 november 2013

Partey!


Ni vet grannen som helt apropå ingenting erbjöd sig att köra mig till teknikbutiken för att hämta hem datorn? Ah, samtidigt så fick jag en inbjudan till ett Partylite-party! Hennes kompis ville öva, eller nåt. Igår fick jag ett sms med en påminnelse, hur hon fått tag i mitt mobilnummer vet jag inte riktigt, men det gör inget. Jag skulle ha haft tvättstuga ikväll såg jag, självklart har jag dubbelbokat mig, jag som inte har nånting att passa någonsin. Jag hoppas att jag klarar mig en vecka till utan att tvätta, korgen är överfull men det är mest lakanen som får det att se så mycket ut. 

Jag har duschat, satt på mig jeans till och med istället för de mycket bekväma mysbyxorna, fixar pasta medan jag pratar med er och ska väl försöka mig på att att se lite fräsch ut. Jag köpte en concealer nu sist, bra skit. Släta ut och conceala stuff, det är vad som behövs. Jag känner mig lite småstressad över att gå över gården och umgås med folk, men grannen (och hennes karl) är supergulliga. Dessutom kommer det med all säkerhet fler grannar, jag kan tänka mig en i alla fall. 

Ah, lördagsnöjen på gården.. *tant*

----

Det gick på under femhundringen i alla fall.. Såatte. Men hon ska ju inte ha betalt än! Hembakt och läsk, jag hoppade kaffet eftersom det i min högst personliga tidszon är sena kvällen och dags för säng. Mycket socker, mycket folk (om man jämför med hur många jag dagligen umgås med) och mycket dofter.. Trött är bara förnamnet.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar