tisdag 29 oktober 2013

Tänderna..

Jag ringde min vanliga läkarmottagning nu, eftersom det är en vecka sedan jag pratade med dem angående det här LSS-kortet. Meddelande hade lämnats till en läkare som lämnat det till en annan läkare som är sjuk och nog tillbaka på torsdag. Sköterskan, som jag pratade med, höll på att surra om mediciner och gav mig nån liten lektion i muntorrhet, jag förklarade att hon nog blandat ihop saker, men det hade hon minsann inte och "det är bäst att låta doktorn sköta det här". Men när "doktorn" inte sköter det här då?? När ingen sköter nånting?

Från fkass så kan man få utökat tandvårdsbidrag om man äter mediciner som ger muntorrhet och det styrks med intyg från läkare som skriver ut mediciner. Men det är inte det jag försöker fixa!

Dumheter, alltid alltid en massa trams och dumheter, varför kan inte folk bara göra sina jobb..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar