onsdag 9 oktober 2013

Stressmoment #2

Min framtand tappade till slut den där biten som jag väntat på att den ska tappa. Och med "tappad" menar jag att den svajar runt där för att jag inte vill peta bort den. Damn that kola jag gjorde igår. Vilket betyder att jag måste till tandläkaren. Vilket jag hatar. Och inte riktigt har pengar till. Och det lär bli fasad på det dära. Vilket kostar jättemycket.

Jag har inte ens en tandläkare, för jag hoppar runt hela tiden. Folktandvården eller privat? Jag vet inte..

Jag har sovit gott i alla fall, vaknade halv sex på eftermiddagen, det är godkänt. Mitt paket ligger på kiosken, får fixa det imorgon.

---

Justja, jag har dessutom ett hål i en annan tand som är som en liten boll av smärta i min mun. Not cool. Damn that kryddost jag åt för två år sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar