torsdag 29 augusti 2013

Köttstycke

Jag är inte helt bekväm med att bli granskad uppifrån och ner, och sedan upp igen, som om jag vore en saftig köttbit. Jag har förstått att flertalet personer uppfattar det som att jag har gått ner i vikt sedan jag slutat röka, och så kan det absolut vara. Jag tycker bara att det är väldigt ohyfsat att om och om igen påpeka sånt.. 

Sedan jag slutade röka, fem veckor på lördag, så har jag inte varit sugen på socker och börjat äta frukost på morgonen. Saker smakar konstigt. Så ser min mirakel-diet ut.. 

Vi träffade en igelkotte ikväll, men jag är ganska säker på att det inte är Frukost. Ingen har sett Frukost på evigheter och den här såg mindre ut. Han var inte alls sugen på att snacka med oss heller för den delen.. Frullis var ju alltid glad att se oss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar