söndag 14 juli 2013

Tvättstuga

Jag hatar fortfarande tvättstugan och saknar Kenny som gått vidare till vad nu tvättmaskiner gör när de dör.

Men, jag har skjutit på att tvätta eftersom jag mått skit. Jag vet inte riktigt hur jag mår, bättre men ändå lite off. Jag är inte jättesocial men sen trivs jag ju med mitt egna sällskap rätt bra också. Oavsett vad jag tycker om att ha tvättstugan så kör jag de första maskinerna nu, de "bra" lakanen så jag kan byta ut de förbannade sidenlakanen jag har i sängen. Jag ska aldrig mer använda dem! Kuddjävlarna åker omkring och efter Stellas "bäddande" så ligger de oftast på golvet och jag vill inte ha saker på golvet!

Stella blir jättestressad av mitt spring, hon är ju inte van vid att jag har tvättstuga.. Hon sitter och ser ledsen ut i hallen när jag kommer in och det bästa jag kan göra är att ignorera henne. Nu hade hon vält ut kassen med handdukar för att hon verkar gilla att sno handdukar.

Såäre..

Ahjustja, jag har registrerat Frukost i naturvårdsverkets igelkottsregister! Jag skrev även att han heter Frukost och är mycket omtyckt. Jag träffade honom häromdagen men han ville inte komma och prata med mig för att jag inte hade hunden med mig? Han är helt wild and crazy Frukost, living on the edge liksom..

2 kommentarer:

  1. An Edgehog? Hö hö... (Göteborgare vettu)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men ja!!! Det är precis vad han är! :) Fan att du inte sa det innan jag skickade iväg registreringen..

      Radera