lördag 1 juni 2013

Min igelkottsvän

Jag vet att jag är jättedålig på att skriva nu, menne jag har väl ingen bra orsak till det heller.

Eller vi kan skylla på Inzi!!! Inzin har lurat in mig på Doctor Who och nu plöjer jag igenom serien! Det är uppenbarligen inte mitt fel att jag inte skriver alltså.. Sen när jag tittat så måste jag förklara för N som inte är ett dugg intresserad och hellre tittar på Sune i Grekland, så det tar ju sin tid det med..

----

Men åter till Frukost.

Frukost är min nya igelkottsvän, det var Stella som valde namnet, kan man säga. Han brukar chilla i buskarna på mornarna när vi går ut, och nu ikväll hade han avancerat säkert tre fyra meter ut till gräsmattan.

Stella och Frukost, första mötet. 
Jag hoppas att Frukost överlever trafiken och skaffar en liten familj och sånt där som igelkottar gör, jag kan försöka uppdatera er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar