tisdag 4 juni 2013

Vi träffade Frukost!


Frukost kom rusande ner för en liten kulle vid stigen som vi brukar gå på! Stella märkte honom inte ens men han stannade och tittade på mig, jag fick ta flera kort och han brydde sig så värst mycket. Fast när jag kom lite för nära så bollade han ihop sig och fräste och kom Stella på att han var där och då blev det lite otrevlig stämning så vi sa adjö till Frukost och fortsatte hem. 

Visst är han fin?! Min lilla igelkottsvän.. 

Härom dagen så kom jag att tänka på vilka hemska saker som hemska barn (vilket vi har gott av) gör med igelkottar och så blev jag arg och kom fram till att det är bäst att ingen rör Frukost, för då kommer jag att bli mycket mycket upprörd och det kan sluta med att jag blir anmäld för olaga hot. Igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar