fredag 10 maj 2013

One of those days..

Jag har haft en sur och sketen dag idag, det blir så när den där magiska stunden före kaffe går åt helvete, vilket den gjorde idag. 

Papps ringde upp mig och vi bestämde att han skulle komma i nästa vecka och frakta bort Kenny och sånt där, han skulle visst jobba i helgen. Trots hockeyn. 

Jag satt här och var miserabel och hade bestämt mig för att jag inte tänkte göra ett skit idag, för jag har ingen lust. Jag är bara sur och grinig och vill vara ifred. Då dök Mormor upp i feeden på fejjan.. Hennes gulliga granne, som jag är vän med på facebook, postade en av de bilder han tagit på henne och en av hans döttrar. Så nu är jag ledsen också.. 

Jag har de där bilderna nånstans, jag fick dem av honom på begravningen, men jag har helt glömt vart jag har gömt dem. Så att de inte skulle komma bort. 

Hur som helst så saknar jag Mormor, det gör jag varje dag. 

2 kommentarer:

  1. Sådana dagar måste man ju få ha också. Igår hade jag verkligen en sådan dag... Usch. Hoppas att du mår bättre idag <3.

    Förlåt för att jag varit dålig på att kommentera, svara på kommentarer och blogga. Men jag har mått så fruktasnvärt dåligt senaste tiden, och varit utan internet. Men nu har jag iallafall tillgång till internet igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du.. Jag har väl en liten sväng av bipolären, det enda som hjälper är att jag vet att det går över. Snart. Tills dess försöker jag bara stå ut.

      Äh, vi är flera som mår kasst nu tycker jag det verkar som, det är inget att be om ursäkt för! :)

      Radera