torsdag 9 maj 2013

Noes..

Såatte, jag slutade med Ataraxen helt för ett par dagar sen.. Jag hade redan halverat dosen sedan säkert en månad tillbaka, men nu sitter jag här med kräket i halsen. Jag äter ju min allergimeds så den delen ska det väl inte vara? Jag stoppade i mig ett par Theralene för en stund sen, för att se om det hjälper, den används ju mot åksjuka och skit..

Jag har ju aldrig gått utan Ataraxen mer än en vecka, eller tio dagar eller hur det nu var, så jag vet inte riktigt hur länge det här egentligen skulle sitta i. Men jag kan ju inte äta den där skitmedsen resten av mitt liv?!

Aja, illamående är ju en bra diet om inte annat..

Jag ringde Papps men han svarade inte så han jobbar säkert. Angående Kenny, och lite annat bråte som stått på balkongen i vinter och inte varit i vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar