torsdag 2 maj 2013

Man gripen

Jag fick ett glatt besked från en vän när jag var på väg till affären idag, en man har gripits för kattmorden i Göteborg!

Jag minns inte riktigt vad jag handlade, jag försökte samtidigt läsa länkarna som jag fick och lyssna på radions nyheter, och skyndade mig hem. Det gick på fyrahundra pix i alla fall.. Mest godis, för här är det fredag idag. Så är det. Och vi firar!

Jag väntar otåligt, väldigt otåligt, på ett namn. Jag verkar ha haft rätt åldersmässigt angående personen, det har varit många bud fram och tillbaka. Sen ska vi plocka sönder ditt liv i molekyler, lille vän.




2 kommentarer:

  1. "djurplågeri" är ett effin skämt. hade 9 människor mist livet i en psykopats händer så hade det gått under seriemördare och maxstraff
    ja ja, jag firar hursomhelst
    xoxo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, lagen behöver skärpas, och det tror jag att lagstiftarna också ser med tanke på flera uppmärksammade fall av djurmisshandel (Sheva, Lillebror osv).

      16 är han tydligen, vilket vad jag precis fuckin sa hela tiden! Även om jag inte hittat rätt person så är det skönt att veta att jag tänkte rätt i mina fina hjärnvindlingar!

      Radera