onsdag 8 maj 2013

Kenny!

Kenny gav upp idag.

Han började lukta bränt, och jag är innerligt glad att jag inte hade lagt mina örngott där de skulle ligga utan att de låg vikta i badrummet, annars vet jag inte vad som hade hänt.

Jag drog ut alla proppar i hela lägenheten och vågade mig på att koppla loss honom från strömmen. Ja, jag vet.. Jag vågade inte ha ström i honom och utan den strömmen så visade det sig att inte wifi:n funkade heller. Det är lugnt, jag lever. Jorden sist, and all that.

Så här sitter jag. Utan Kenny. Min trofasta fina vän..

Jag måste ringa min far, men jag har inget batteri eftersom att jag ringde N i panik. Sen måste jag väl ner till källaren och boka dejt med de där smutsiga små muppmaskinerna. Jag har ju knappast råd att köpa en ersättare..

Det är en sorgens dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar