lördag 4 maj 2013

Hej världen!

Jag har totalt inte läst en enda blogg på flera dagar, men jag ska beta av er allihopa. Först blev det Kombinationskristus, för att hon uppdaterat senast helt enkelt. Det är för övrigt en fett bra blogg som jag följt hur länge som helst, Fraj är helt fucking galen, alltså helt underbar. Fast inte galen på det där viset som jag är, på ett annat vis. Märta är också lite galen, men hon skriver inte lika ofta så jag har inte riktigt satt mig in i hennes galenhet..

Sen ska jag beta av lite serier som jag inte heller har hunnit med, i går hade jag svårt att ens sitta still och glädjedansade mest omkring här hemma, till grannarnas glädje och hundens förskräckelse.

Varför var jag så glad? För att vi har namnet på kattmördaren, namn-bild-adress and so on.. Jag är också väldigt glad över hur rätt jag haft, även om jag inte haft rätt person. Jag höll fast vid att gärningsmannen var under 30, under 20 och till och med knappt sexton och därför inte sökbar. Han är sexton. Jag var inne på att han hade blandad bakgrund, inte invandrare men blandad. Och tänka sig att det är precis vad han är! Jag var övertygad om att han bodde mitt i smeten, det gör han, jag var övertygad om att han var på manifestationen, det var han. Ska man vara riktigt noga så var jag inne på att hans namn började på J, vilket det gjorde, men det har knappast med mina superstalkingskills att göra, det var bara för att jag hittade en annan person vars liv jag grävde upp. Sorry ´bout that.

Att han fanns på Flashback var vi väl alla rörande överens om, och "grävarna" (Anna hjärta Lodjuren) har identifierat ett konto. Just det kontot hade jag inte lagt mitt krut på, men jag ser nu att det konto som jag var nästan säker på var gärningsmannen inte heller har använts sedan gripandet! Vi får se om den personen återvänder eller inte.. Jag hade faktiskt väldigt anonym kontakt med vad som visat sig vara en av grävarna, heja magkänsla!

Såatte.. Lite mer kaffe på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar