lördag 13 april 2013

Uppe och tar luft

Kan man säga. Jag rensade nyss igenom mailen och har fått ned det till bara åtta olästa meddelanden, jag läste ikapp lite på Sisters som också hamnat på efterkälken. Allt hamnar på efterkälken ibland. Eller ofta.

Jag har försökt se senaste CSI men sen sa Stella att hon var jättenödig så jag pausade och skulle ta ut henne, det visade sig att hon bara ville äta kattkräket som låg i hallen på andra sidan grinden. Men vi gick ut i alla fall.. Ute regnar det, och jag tycker det är helt underbart! Istället för snö, och mer snö, och ännu mera snö..

Jag gick till Ica och spenderade pengar jag inte hade, igen, men jag är ändå ganska imponerad över att få flera dagars mat till mig och morötter till hunden och ändå köpte jag två BenJerr (2 st för 89 kronor ffs), allt gick på tvåhundra spänn? Nu borde jag klara mig till pengarna ramlar in..

Jag är, som alltid, frustrerad över att inte kunna göra mer i den här psykopathärvan. Jag har i alla fall läst alla 333 sidorna som var skrivna på flashback innan jag kom ikapp, och känner mig uppdaterad. Ni som varit med ett tag minns Tynnered.. Inte för att jag minns när det var, jag hittade en shoppinglista jag själv skrivit här och fnissade och kom av mig när jag försökte kolla nu. Vad jag lärde mig av den turen var i alla fall att jag inte "jobbar" under någon annan än de i toppen! Ja, jag är fortfarande sur över det..

Förutom att jag är narcissistisk nog att lol:a åt mina egna inlägg så undrar jag vad en profilerare skulle komma fram till om de analyserade mig? Eller om jag råkade hamna på nån slags tipslista? Vad min yviga handstil skulle säga? Mina bakböjda "f"? Visste ni att jag skriver spegelvänt med vänster hand? Klart suspekt beteende.. Mitt "intresse" av seriemördare? Mina sparade bokmärken på datorn? Framförallt min lilla bekantskapskrets och mina bristande sociala ambitioner? Jag har i alla fall inga planer eller fantasier på att efterapa seriemördare, skada människor i allmänhet och absolut inte kissekatter... Å andra sidan tycker folk att "hon den där tjejen som alltid klär sig i svart och har den där stora bruna hunden" är jätteläskig ändå.

Nä, vet ni vad, nu ska jag gå och lägga mig med en BenJerr och försöka att somna innan solen går upp.

---

Skoja bara, jag ska så klart se klart CSI... *ooh, shiny*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar