måndag 15 april 2013

Satan i gatan..

Vad jag mår.

Inne på affären så höll jag på att svimma, och jag är glad att jag hade N med mig. Det började väl egentligen igår när jag satt i godan ro och helt plötsligt hade jag såna där starwars-stjärnor flygande i synfältet. Har ni haft det?

Hur som, jag kom hem, kallsvettig och illamående och så vidare. Nu sitter jag i linne och tycker att det är jättevarmt. Vad är problemet? Jag har sovit jättelänge idag också, och då brukar jag behöva sova. Jag vet inte om jag överansträngt mig, hjärnan har gått på högvarv, men den brukar hålla lite längre än några dagar. Har jag missat nån tablett nånstans? Inte vad jag kan komma på.. Jag kanske bara håller på att bli sjuk?

Jag tog mig samman och gjorde ännu en pastagratäng, för jag inser att inget blir bättre av att jag inte orkar äta. Det känns som om det lättat lite, måendet, men jag ska äta och ta ut hunden och sen göra tidig kväll. Jag kanske bara behöver vila..

Skitliv, jag har ingen lust att bli sjuk. Eller överansträngd. Eller nåt annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar