torsdag 18 april 2013

Har ni hört talas om google?!

Jag blev nämligen upplyst av en person att om man googlar, nej gogglar, det jag frågade om så hittade man bilder! Har ni hört så fantastiskt?! 

Jag började nästan gråta. På riktigt. Och vet ni varför? För att människan är en komplett jävla idiot! Hur, hur i helvete, ska jag kunna arbeta när det är den här nivån det ligger på?? Jag misstänker att mitt IQ är högre än hela gruppen sammantagen.. Undantaget min nya vän. 

Jag orkar heller inte skriva en jävla uppsats om hur och varför jag frågar en enkel fråga. Då blev jag klappad på huvudet, mer eller mindre. Sen slutade jag svara de här människorna över huvud taget. Om kärringarna nyss upptäckt "goggle" och lolcats så kan de sitta där och spä på varandras idiotismer.. 

Men, dagen har inte varit helt värdelös, jag fick kontakt med en kvinna som verkar bra. Seriös, intelligent, trevlig och med humor. Framförallt så är hon mitt stöd när jag vill dunka pannan i bordet och gråta. Över människan över lag. Över mänskligheten. Maya-indianerna, varför svek ni mig? 

2 kommentarer:

  1. Stay strong!
    Jag kan efter nästan 15 år som IT-tekniker konstatera att det finns mängder människor som är pedofiler som "råkar" hitta barnporr, människor som hittar all form av pervers porr på internet men inte klarar att fylla i skatteverkets enklaste formulär, människor som inte klarar av att arbeta i de system som arbetsgivaren använder men väl kan de registrera sig på Ellos postlista med sin arbetsmail.

    Du ser, du har det riktigt bra. Enfald är något fint i det det nya Sverige.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, man blir ju så uppgiven! Det blev värre, mycket värre. ;) Jag har fått en fanclub, kan vi säga, eller snarare en anti-fanclub. :D

      Radera