torsdag 4 april 2013

So much drool


Äre okej om jag sitter med tejp i truten?

Jag fick min glossybox idag! Yay! Jag blev glad när jag såg att det var (förvisso bara en provförpackning, lite snålt smilelab) sån där tandbleknings-strips grej med! Sånt som coola bloggare håller på med.. Jag hade ju inget bättre för mig så jag tänkte att jag tar och testar dem på en gång! De ska sitta på i trettio minuter, de här små tejpremsorna som jag har kletat fast på mina tänder! Det har väl gått en kvart kanske.. Så här sitter jag och dräglar, jag tänker mig att det inte är så bra att svälja blekmedel? Och säkert absolut inte bra att röka med dem i..

I övrigt är det dag och nattkräm från Body shop, det är perfekt för min är snart slut.

*bleh-blekslemmsmedel*

En mineral-puder-foundation (lanseras i april!!) grej från bareMinerals som säkert är bra, plus den sötaste lilla borste jag någonsin sett!!

En liptint-penna som verkar rätt bra, även om jag fick för mig att den "kändes orange", men det tyckte jag även om pulver-ögonskuggan från Da Vinci, så jag tänker att det kanske är mer jag än produkterna. Jag har dock fått en orange lipliner en gång.. Vem använder orange lipliner??? Till vad??

*blehärg*


Är det nån av er som tycker väldigt mycket om vanilj? Jag har en vaniljdoft som jag försöker ge bort.. 

*schluuurp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar