tisdag 5 mars 2013

"Inga utsättningssymptom"

Det var svaret jag fick från läkemedelsupplysningen.

Jag mår illa, jag är darrig och nu känns munnen som sandpapper. Tickset i ögat vet jag inte om jag kan anklaga medicinbristen på, det brukar bli så när jag blir stressad, vilket jag är. Födelsedag and all that shit.

Minns ni i slutet på januari när jag fick en random kräkattack? Juuuust det. Jag trodde jag hade fått Grisen, men det gick över lika fort som det dykt upp. Ett plus ett? Jag måste säga att det känns som nåt fint att se fram emot! Det kommer bli värre innan måndagen är här, helt enkelt. Första gången var jag lixom clueless och trodde inte att det skulle bli så farligt. Den här gången vet jag ju bättre..

Länk

*emo*

4 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen.. eller natten kanske passar bättre.. vad ska du hitta på då om du klarar av att göra något vill säga?
    Lider med dig! Jag har jävla klåda i dagarna men inga utsättningssymtom, stackar:(

    hur mycket fyller du nu då, slutar det på 5?
    Gratulerar och önskar dig symtomfri dag
    Hurra hurra hurra hurra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Inzi!

      Lååång dag planerad, eller för mig i alla fall. Jag ska dra ner på stan strax och käka kina, ta några vändor på stan (stjärtsalva, nässpray, bronzer - sånt som är viktigt i livet) och sen ner till bästa Victor som ska ha i lite mer färg i min röda ros. Det lät perverst.. Men du vet vad jag menar. :)

      Näääää, det slutar på fyra! TJUGOfyra, kan vi säga. ;)

      Radera
  2. Grattiskramar på födelsedagen!

    SvaraRadera