lördag 9 februari 2013

Märkligt bra här

Rökningen? Inga problem alls, jag är faktiskt väldigt förvånad över det.. Jag har snus hemma men känner inte fört. Det enda som retar mig är den där jag-har-tråkigt-om-man-skulle-ta-sig-en-liten-rök röken. Och att jag faktiskt gillar att röka, själva grejen, om vi struntar i pengar och hälsa.

Jag tror att min lilla besatthet av min app hjälper mig att hålla tankarna fokuserad! Jag börjar få kläm på det, som ni ser på diagrammet.. Jag har en tendens att inte äta på hela dagen och sen äta skit för att jag är hungrig helt enkelt. Nu petar jag in mellanmål stup i kvarten och lider inte ett dugg! Ikväll blev det hallon med vispad grädde! Nu ska jag bara lära mig att planera också..

Kanske ska avsluta här, tog en sömntablett och det var väldigt länge sen sist. Inatt kunde jag inte sova, jag hade helt horribla menssmärtor! Så jävla illa brukar det inte vara.. Kanske är chokladbrist? Det ska jag råda bot på imorgon är det lördag! Lördag = BenJerr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar