tisdag 12 februari 2013

Klättrar på väggarna

Jag är helt vansinnigt förbannad idag. En sån där dag när jag stänger av telefonen och undviker människor, helst vill jag radera alla jag känner från min facebook (spelvännerna kan vara kvar) för att de är idioter. Alla är idioter. Hela jävla världen.

Det började väl nånstans när min telefon gjorde nån megafin uppdatering av systemet eller whatnot och allt, allt!, försvann. Alla genvägar, alla inställningar. Jag blev sur. Sen somnade jag om. Sen väcktes jag fucking elva på morgonen av att telefonen ringer, grannen ville gå och handla. Mm.. Det blev ingen handling.

Jag vill verkligen gå och köpa ett paket cigg nu. Och semlor. Det är okej att misslyckas ibland.

Sen vill jag gråta. För att jag är arg och less och inte fan vet jag!

Och jag har ångest.

Jag vill bara få vara misslyckad och trasig. Jag vill inte att folk ska förvänta sig nåt annat av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar