onsdag 2 januari 2013

Trött!

Ibland har jag såna där dagar när jag fan knappt kommer ur sängen. Vore det inte för hunden skulle jag nog inte klivit upp alls.. Snäll som hon är så lät hon mig sova till halv fucking fyra (igår). Lät och lät, hon klagade inte där hon låg under täcket och mös, inte kan man påstå att hon hade nån brådska att krypa fram under täcket heller.

Jag kom så långt i texten igår. Idag sov vi nästan lika länge.. Jag har knappt pratat med en enda person heller. Det kanske bara ÄR så här just nu och jag behöver det kanske. Ibland är det ju lixom bara att åka med.

Jag tvingar mig till att beta av saker på listan, det funkade ju så bra ett tag! Försöker påminna mig själv om att det faktiskt är bättre att göra lite än inte alls. Jag har utarbetat ett nytt listsystem, men det får vi prata om en annan dag..

2 kommentarer:

  1. anledningen till att du (samt jag och martin) inte fått e-mail om nya inlägg från sister är att jag prioriterade bort oss som en tillfällig lösning. Jag har ju inte haft min partner in crime numero 2 online på länge för att kunna sköta saker som saker och ting bör skötas
    det är så att det var ett maximum på hur många mejladresser som kunde få utskick om nytt inlägg [trots att det inte är något begränsat antal medlemsantal vad jag märkt hittills. Määärkligt. Men, jag tänkte att jag ändrar på allt, forwardar blogspots utskick till en påhittad gmailadress som sen forwardar till alla.. samt nya medlemmar när de kommer..
    problem solved, tror jag
    Ill get right on it.. imorgon eller snart nog
    kraam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår.. Ledsen att jag inte kan göra nån nytta, kan inte ens se nån blogg ordentligt! Ser tex inte min egna bloggroll. :-(

      Radera