lördag 12 januari 2013

Sömnhelvete

Jag har absolut ingen koll nu, zero!

Jag har ju en bra metod för att fixa sånt här men av nån anledning så fuckar det till sig hela tiden. På onsdag har jag en tid att passa och då funkar det inte att sova så här. Jag kan verkligen inte "hålla mig vaken" som folk verkar tro. Jag har svårt att tro att jag är helt unik angående det här men folk verkar aldrig förstå. Går jag över för många vakna timmar så får jag frossa, motoriken blir helt fuckad, synen påverkas, hörseln påverkas, jag sluddrar osv.. I det skicket kan jag inte göra nåt, jag hatar att gå och handla i det läget för jag tappar saker och beter mig som om jag är helt sönderdrogad. Så det är verkligen inte "bara" att hålla sig vaken till kvällen.

Det är inte "bara" att gå och lägga sig "i tid" heller för sex timmar senare ligger jag fortfarande och stirrar i taket. Oavsett hur mycket piller jag tar..

Mh, inte meningen att försvara mig inför er, för jag tror att de flesta av er förstår.

Har fastnat på familjen Kardashian! Haha, det hade man kanske inte tippat.. Jag har inte mycket gemensamt med dem, men jag kan behöva en gnutta glamour i mitt liv. En liten. Skulle vara fint med en rumpa också, men det kommer ju inte hända. Eller en familj. Eller pengar. And so on..

Imorse bakade jag! Haha.. Ni som är vegetarianer, har ni testat noegg? Jag köpte ett paket och hittade ett recept som jag (nästan) hade ingredienser till.. Den vart sådär.. Det var minst femton år sen jag bakade sockerkaka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar