torsdag 24 januari 2013

CSN

Eftersom jag nu har så låg inkomst i och med sjukersättningen så fick jag papper (fick beställa naturligtvis) om att sänka min månadsbetalning. Jag fick besked idag och det var då inte alls den summan jag förväntat mig av min uträkning. Jag ringde upp dem och fick prata med nån trevlig karl som upplyste mig om att jag istället ska ansöka om att få hela min skuld borttagen! För fucking alltid! The lättnad!

Ibland rullar saker i rätt riktning!

Så jag får en god orsak till att gå tillbaka till biblioteket och kopiera papper! Haha.. Jag var där häromdagen och fick hjälp av en bibliotekarie som varken var en tant eller lastgammal.. Han skrattade snällt åt min förvirring och jag tycker om när folk uppskattar min trevliga och humoristiska med-glimten-i-ögat-sida. Sådeså. Mihihi..

1 kommentar:

  1. underbart när det underlättar bara det minsta! och det är en stor grej det där!
    glad för dig :D
    kraaaaaaaam

    SvaraRadera