torsdag 20 december 2012

Decembers Glossybox!

Vad har vi här då om inte lite duschkräm! Haha.. Jag har ju tidigare skrivit om hur mycket jag älskar Anatomicals, jag har lipgloss och skrubbmojs sen tidigare och nu fick jag en stooor duschkräm som luktar cola! Happy camper..

Nagellacket är helt underbart, jag älskar färgen! Nån dag innan köpte jag ett rött nagellack på Ica, de har tagit in nån serie men lack och läppmojs som kostar tio spänn! Men det var inte metallic och helt helt underbart..

En liten tub brunkräm från ACO.. Inte imponerad där, främst för att jag inte använder brunkräm, men vi får se. Jag är blekare än allt.. Min "winter beige"-foundation som jag har sedan tidigare passar mig perfekt till sommaren, om vi säger så..

En ögonskuggepaljett med tre färger som då ska passa ihop. Jag är lite förvirrad över vart den sista ska sitta dock. Bas, kontur och highlight? Pls let me know if you know... Men den var fin!

Och sist då en liten flarra body lotion med grönt te. Blir säkert bra.

Nu ska jag mosa i mig ett par Billys här, kom hem för ett tag sen efter att ha kört en vända sök med MPS. Inga fynd. Hade så gärna kunnat vara en liten kugge i maskineriet som gav familjen tröst i att deras anhörige hittades, även om han inte är i livet längre, så att de slapp ovissheten över helgerna nu. Jag är riktigt besviken på folk som inte kan ta sig samman och ge sig ut ett par timmar för att hjälpa någon annan, men så ser världen ut och jag funderar på att ge ett jordens-undergångs-löfte om att aldrig mer hjälpa någon med något. Man måste ju anpassa sig lixom..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar