onsdag 21 november 2012

Skelettbruden.

Jag har grötat in mig i den här historien och suger upp info som en svamp. Igår läste jag FUP:et.

Det här är en mycket större härva än vad som skrivs om och även vad hon åtalas för, jag gissar att de inte har möjlighet att arbeta med det eftersom det ligger utanför landets gränser.

Jag vet inte vad jag ska tycka om tjejen, hon är beläst och visar tecken på hög intelligens även om jag inte är helt övertygad om att hon faktiskt är det. Läsa sig till kunskap kan nästan alla göra. Om hon är störd? Så in åt helvete.. I början av hennes nätkarriär verkar hon dock väldigt snäll och sympatisk, och nu lägger jag inga värderingar i hennes sexuella preferenser, men när hon dyker upp några år senare så är hon annorlunda, så pass att jag tvekat om det är samma kvinna. Men det är det med största sannolikhet. Hon har på senare år haft ett tungt missbruk med benzo/alkohol/amfetamin och troligtvis allt hon kommit över. Då har spärrarna släppt totalt och hon har pratat till höger och vänster om sin nekrofili som hon tidigare varit extremt noga med att dölja, av naturliga orsaker.

Myndigheterna vet mer än vad de säger, det är jag också övertygad om. De slår på stora trumman för att sätta dit henne för saker som trots allt inte har särskillt högt straffvärde, samtidigt som en annan person som också handlat med skelett ignoreras. Den sexuella handlingen i sig är inte relevant i straffskalan, det ingår i griftefridsbrottet. Max två års fängelse för övrigt. Den skvallras om att hon hjälpt människor dö men det finns inte med i åtalet.

Jag svär över att jag måste sitta i baksätet när jag nu inte kan söka med datorn, men så är det.

Frågor på det? Haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar