torsdag 29 november 2012

Hela jävla dagen är förstörd.

Jag hade precis somnat när jag väcktes av lokaltidningen! De har fått för sig att dela ut sin värdelösa tidning gratis på torsdagar! Varför vaknade jag av det? Jo för att min hund blev vansinnig och antog att någon försökte bryta sig in, alltså väcktes inte bara jag utan också hela trappen! Klockan fyra!

Jag skrev ett jävligt ilsket mail till kundtjänst som menade att jag väl fick sätta upp en lapp på dörren.. Då kommer analfabeterna som delar ut gratistidningen på helgen (under kvällstid) tro att det står "ingen reklam" och då får jag inte den tidningen som jag faktiskt vill ha!

Jag var så jävla förbannad att jag inte kunde somna om på flera timmar.. Sen, sen kommer min jävla leverans från Animail och ringer på dörren på förmiddagen och jag vaknar så klart igen.

Hela jävla dagen blir förstörd när jag inte får sova och jag är redo att slita huvudet av någon..

Nu ska jag ta ut min hund och hoppas på att vi inte möter nån idiot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar