lördag 17 november 2012

Häromdagen...

Ni vet den där tröttkvällen? Ja, jag kom ju hem och vi gick ut på kvällskiss tillsammans med N och hennes vovve. N hade köpt en lampgrej att sätta på Stellas sele och skulle gå in och hämta den, och så kommer hon ut med ett paket! Till mig! Läs kortet, sa hon och jag drog hem min arma stackars kropp.

Hon hade köpt ett sånt där batteriljus som ser ut som ett riktigt ni vet? Tanken var att det skulle sitta i lyktan på balkongen men det passade inte så jag får hitta nåt annat ställe, men kortet värmde min stela, kalla och slitna kropp. Ämen nu blir jag lite gråtmild..

"Ett litet tack för din vänskap... Att du finns där och orkar fast jag kan vara jag; arg, ledsen, upprörd, förbannad, ledsen igen osv."

Sen skrev hon lite till och citerade Nalle Puh.

Sånt är värt så jävla mycket. Ville bara dela med mig.

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar