onsdag 24 oktober 2012

Sneakpeak..

Det tog typ tre timmar för lilla Victor att rita rosor på mig.. Han gjorde konturerna och släppte ut mig för en rökpaus, då passade jag på att fota i farten. Det kändes ju inte som att kela med kattungepäls, men smärtan var rätt okej. När han gjorde highlightsen så kände jag dock att han snart kunde vara klar men det var ju för att huden redan var uppkörd lixom..

Däremot fick jag sånna där tvångstankar om att inte röra mig vilket gjorde att impulsen att röra mig bitvis blev riktigt jobbig..

You can haz pix now.. Bättre bild om några dagar! Nu är det svullet och varmt och kladdigt av den där jävla stjärtsalvan! Haha..


11 kommentarer:

  1. Haha, mina skills att läsa uppåner är verkligen urusla. Eller om det var lite för tidigt på dagen kanske. Vid första anblicken tyckte jag det stod "Mommy" och tänkte "WTF?!". I nästa försök stod det "Mormon". "OMG?! WTF?!". Sen kom den smarta hjärncellen och anslöt sig till den andra och förklarade vad det står.

    Hursom så ser det ut att bli skitsnyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Tack för morgongarvet! Den är fin, men snyggare utan stjärtsalva och allt som kladdar sig fast lixom.. Smular gör den också! Men det känns bra att ha gjort nåt för mormor och nåt som jag velat göra länge!

      Radera
    2. det kommer att smula ett bra tag =)

      Radera
    3. Det kan den få roa sig med, jag är sketaöm i musklerna men kom att det är nog för att jag satt och spände mig så fruktansvärt.. Det är som med piercingar antar jag, läkningen är drygare än själva tagandet/görandet. Kläderna suger ju sig fast i stjärtsalvan.. Haha..

      Radera
    4. kommer att bli skitfint förresten!

      Radera
  2. har du inte gladpack över???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade det i typ två timmar som han sa att jag skulle.. :)

      Radera
    2. oj, ok. jag har alltid haft längre, men det beror väl på vilken läkningsmetod man använder sig av.

      Radera
    3. Mja, har hört folk säga så också.. Men jag frågade specifikt om det och då sa han två timmar, sen smörja tre gånger om dagen med blöjsalvan..

      Radera
  3. Vad stor den ser ut att vara :) Snygga och tydliga linjer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, han kom med tre storleksförslag och då tyckte jag att ska det göras så ska det göras ordentligt! :D

      Radera