onsdag 10 oktober 2012

Paketretur och pakethämtning.

Den där konstiga moomoo-tröjan åkte tillbaka idag.. Jackan verkar varm, och det var prio ett! Den är lite stor men då får jag plats med en stickad tröja under.. Pyntet kan jag kanske leva med, vi får se.

Sen köpte jag Situation Stockholm också, när han ändå stod där utanför affären och sålde. Det är väl inte den mest välskrivna tidning jag någonsin läst, men han blev glad och sken upp som en sol. Hur sketet jag än kan ha det så tror jag att han har det värre.

Ryggen känns bättre efter diklon. Yay diklo! Men jag är helt säker på att jag inte ska blanda diklo och öl.. Vid nåt tillfälle har jag tagit diklo och nån stund senare en sömntablett, då smälte min datorskärm. Det var hysteriskt roligt just då, men antagligen inte nyttigt.

2 kommentarer:

  1. jag har hört att smältande datorskärmar är en utdöende konstform. jag har väldigt svårt att tro att något så dalíeskt skulle kunna vara onyttigt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, det var hysteriskt roligt! Killen som jag chattade med tyckte väl kanske inte att det var lika kul som jag gjorde dock. :)

      Radera