tisdag 16 oktober 2012

På banan.

Jag har försökt hinna ikapp mina admin-åtaganden som hamnat helt i bakluckan, liksom mitt bloggläsande. Och till viss del även mitt bloggskrivande. Men det kanske är bra ibland, jag vet inte.

Det är bättre idag än vad det var igår, jag fick migrän och kanske var det därför ångesten kom? Eller tvärtom? Jag vet inte.. Det är bara upp på hästjäveln igen och sparka igång fanskapet.

Jag skickade iväg två små trevande meddelande till "mina" pojkar igår.. Den där kraken med blåmärkena svarade att det var lugnt, haha.. Jag gillar honom som fan, på ett platoniskt vis. Javetinte, han är bara störtskön lixom. Eller så är jag totalt svältfödd på manlig input i mitt liv.

Den andra har inte svarat än, men han kanske inte bor på facebook.. Jag fick en liten flashback om att han sa att han också hade hund, varpå jag svarade "har du riktig hund eller smått skit?", det visade sig att han hade smått skit. Man hoppar inte på folk på det där viset! Haha.. Jag snackade med U och hon menade att man kan käfta med honom, men ändå lixom. Jag är så duktig på att göra ett gott första intryck! Men jag blev ju så glad över att få käfta lite! Med nån som hängde med! Och svarade! Trevlig pojk det dära..

Nä, jag vet inte vad jag ska säga, jag får återkomma.

2 kommentarer:

  1. jag har sådana här fast de är högre modell, kanske utgången..

    http://heppo.se/damskor/kangor/ramish-207031-0014

    SvaraRadera