söndag 14 oktober 2012

Kära nån vad rockern är trött..

Jag hällde i mig några öl här hemma, som ni märkte, och tog en taxi över till min finaste U. Det var inte så där mycket folk som vi var rädda att det skulle bli, det var mest folk som jag kände igen. Eller, ja, jag känner igen alla men jag känner inte alla. Kände.. 

Jag hamnade snabbt med P på balkongen, honom träffade jag när vi var nere och kollade på bandet förut också ni vet? Jag vet inte, jag ba gillar honom. Han är så jävla skön.. Han gav mig lite dejtingtips som mest bestod av "ljug, ljug för i helvete, gör som alla andra..". Jag var alldeles för ärlig, enligt honom. Och visst fan är jag det.. Å andra sidan vill jag nog påstå att han också har en ganska hård yta, nåt som jag gjorde mitt bästa för att knacka hål på naturligtvis. Hur gjorde jag då det? Haha, jag skäms en aning idag kan jag säga.. Grabben envisades med att han hade så jävla hög smärt-tröskel och hade legat under nålen i femton timmar i sträck, och jag gav mig fan på att jag skulle få honom att skrika som en gris. Det gjorde han inte, den envisa lilla jäveln, men jag är rätt övertygad om att han har blåmärken. Fast jag tror, och hoppas ändå, att han kan ta det på rätt sätt.. 

Och som jag har blåmärken! P är inte skyldig till nåt av dem dock, inte vad jag minns i alla fall.. Däremot krälade jag runt på golvet och lekte DJ vilket varken mina arma knän eller min beniga rumpa uppskattade.. Jag försökte få fram lite Green Day men röstades ner för det skulle spelas Pärleporten minsann! Haha.. M blev dock glad när jag körde igång I love Europe. Sen tror jag att jag har ramlat in i nån vägg eller nåt annat som kom i vägen när jag väl kom hem, då brukar det bli vingligt när sängen hägrar.. 

M, som är bror till Us sambo då, verkar också vara en förjävla skön kille, jag tror att jag kanske var på och skulle munhuggas lite med honom, vilket är typ det bästa jag vet, och jag vill minnas att han var snabb som en liten vessla.. En stor skäggig vessla.. 

Så ja, jag for runt och fladdrade och nöps och käftade emot. Haha, så ser en lyckad kväll ut! Nä, jag hade jättejätteroligt, verkligen. Jag la till pojkarna på fejjan och sen fick jag sån där ångest om att ingen tycker om mig i alla fall, men det är bara P som inte svarat än. Kraken.. Å andra sidan kanske de bara svarar för att de känner sig tvungna? Nä, jag ska inte dra iväg med den där känslan.. 

Nånstans tog mina öl slut, och T (sambon) är såklart en snäll och vänlig själ och erbjöd mig rom och cola, colan var nästan slut men jag vill minnas att M delade sin cola med mig. Det var snällt! Annars hade jag väl siktat på hans drink.. Ehrm.. 

Us kollega A, ännu en trevlig pojke om än lite mer städad än rockslödder-pojkarna, bodde åt mitt håll och vi delade en taxi hemåt.. 

Äh jag vet inte, jag hade kul. Jag är trött som en klubbad bäver men skulle lätt kliva på tåget igen, tåget är fett nice lixom. Jag är så sjukt understimulerad.. U tog en bild som jag seriöst lol:ar åt varje gång jag ser den, men jag vet inte om jag ska posta den här. Manlig kärlek helt enkelt, fina små slödderpojkar. I mitt hjärta!



1 kommentar:

  1. Haha, eller hur, känner också det.
    Längesedan jag hade mina dreads, haft både inflätade
    och riktiga. =)

    Hur är det med dig?

    SvaraRadera