fredag 12 oktober 2012

Hissyfit nr 1.

Okej, jag började skriva "ett jävla naket inlägg", men jag känner att det blev för naket. Vi kan prata om min kroppsuppfattning en annan gång.

Hur som helst, hissyfit nr 1 då.. Kläderna.

Jeansen jag köpte var way för stora. Jag tror att jag köpt ett par exakt likadana sist jag beställde och kom fram till exakt samma sak. De ligger i garderoben. Men ja, jag orkar inte lista ut om de går att skicka tillbaka, man kan säkert gå ut med hunden i dem. Jag kan ju testa att tvätta de här i 90 grader, som jag gjorde med de första. Men jag tog mina snygg-jeans istället, såna som man får åla sig i när de är nytvättade. Efter ett tag så spänner de ju dock ut sig en aning, och jag behöver ett skärp för att hålla dem uppe.. Jag äger exakt ett skärp, eftersom det bara var nyligen som jag upptäckte att det fanns skärp gjorda i fuskläder (och nitar). Jag drog åt det i sista hålet och inser att jag får ner en fucking arm emellan.. Hur gick det här till?

"Tröjklänningen" som jag köpte trots att den var en storlek liten sitter bra..

Jag lär ju inte ta tunikan som var för stor redan när jag köpte den för över ett år sen.. Så ja, jag har inga kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar