onsdag 3 oktober 2012

Ett litet musik-lolz!

Asså, jag förstår att ni antagligen är aningens skeptiska till min varierande musiksmak..

Jag har ju min underbara sydstatar-vän, och hon postade en musikvideo med Kenny Chesney. Jag kände att jag ville ta reda på vad tanten diggar lixom.. Och den var sådär.. Men så klickade jag mig vidare och försökte hitta en låt som inte lät exakt likadan i hans repertoar. Det var då jag fann den här som jag vill visa er, och snälla snälla lyssna på texten.. Den börjar med att han skulle ut på galej med sina polers och dricka öl..


Jag vågar inte riktigt dela den på fejjan för jag vill absolut inte såra henne, även om hon är extremt tolerant, eller så är jag helt enkelt väldigt fördomsfull mot sydstatare och bibelbältet.

"Last night I was everything, when I got a few drinks in me..."

3 kommentarer:

  1. tack för fina sångtipset. nu ska jag gå och tvätta öronen med t-röd...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha! Men ett litet lolz var det väl? Med tanke på att alla andra låtar var hjärta-smärta låtar och den här handlade om bodyshots och fyllelögner så var den helt hysteriskt rolig ju!

      Radera