lördag 6 oktober 2012

Bronkit?

Har som jag nämnt tidigare vaknat på nätterna och känt att jag inte kan andas ordentligt, i natt var det riktigt illa.. Jag var rädd för att det ska bli som förut, när jag fick en väldigt kraftig ångestattack och började hyperventilera vilket gjorde allt mycket värre och jag trodde då på fullaste allvar att jag skulle dö. Jag blir rädd och vill inte riktigt sova, för jag är rädd att jag inte ska märka att jag inte kan andas. Jag fick ta alldeles för mycket av mina meds, dubbel dagsdos, och nånting hjälpte till slut, så jag kunde somna om.

Jag antar att det är bronkit, men det känns inte bättre för det. Jag vet ju också att de vägrar behandla mig med kortison. Det känns bra nu, efter varmt kaffe och några cigg. Jag vet att jag förmodligen inte borde röka, men det får väl flimmerhåren att chilla och så känns det bättre, eller nånting drar ihop sig. Jag vet inte.. Det är nästan så jag önskar att det är lunginflammation så jag kan få antibiotika och så är det fixat och klart.

Jag vågar absolut inte dricka nån alkohol..

Ja, jag vet inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar