onsdag 5 september 2012

Twilight zone..

Jag vaknade med migrän idag! Så det blev ingen sköterska.. Vi somnade om och har sovit jättelänge.. Men så får det väl vara då, ibland behöver man väl sova, det är ingen ide att hålla på och bråka.

Min mor ringde för en stund sen! Det är här jag undrar vilken parallell värld jag vaknat i idag.. Hon ville höra hur jag mådde (??), hon ville berätta att hon åker till Skottland "så att jag vet ifall jag försöker få tag i henne" och att vi ska "höras när hon kommer hem". Jag har inte pratat med henne sen "vi" fixade Mormors deklaration, om ni minns när det var. Jag minns inte när det var.. Hon undrade även om jag fått nåt besked angående det och det hade jag så jag förklarade att skattepengarna var på kontot och påpekade att jag fortfarande har tillgång till det kontot av nån märklig anledning. "Okej" var vad jag svarade på allt ovanstående för övrigt..

En av de värsta sakerna med min mor är att hon absolut inte förstår varför jag inte vill ha kontakt med henne, hon blir uppriktigt ledsen när jag är kylig och avståndstagande. Det ger naturligtvis mig dåligt samvete fast jag vet att jag inte borde ha det, med sådant är medberoendet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar