onsdag 19 september 2012

Still good..

Jag känner att jag fortfarande surfar lite på vågen från i lördags..

Idag har jag i alla fall kommit iväg till min sköterska, en av sakerna jag tog upp var ju att jag inte har nån sjukskrivning as we speak. Min kära läkare har fått för sig att han ska skriva en månad i taget! Och nu har han semester och är tillbaka om en vecka.. Det känns som om pengarna kommer bli en aning sena den här månaden. Jag förklarade i alla fall att jag tyckte att han kunde skriva till den 23:e december eftersom det är min sista dag som jag får vara sjuk. Vi får se hur han gör.

Hon visste inte mer om det här med att jag ska träffa nån annan läkare för utredning, om man nu kan kalla ett möte för utredning, men visst.

Hon tyckte också att jag gjorde rätt i att gå ut, och att jag gjorde rätt i att hantera grannen som jag gjorde. Det är skönt med validering, hur man än vänder och vrider på det hela.

Nu vill min hundunge ut ser jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar