lördag 22 september 2012

Snart åker nattmössan på..

Mjo, jag vänder på det eländiga dygnet igen, jag kan ju i alla fall inte sova om nätterna, och det brukar ju kännas lite bättre när jag gör så här.. Plus att jag "på kort varsel" kan få en tid till den där utredningen som ska göras för Fkassans skull och den får man ju verkligen inte missa!

Rätt missnöjd med mitt ätande. Pizzan var äcklig och jag petade mest i mig osten, och försökte att inte må illa. Jellybeansen var nån jävla Ica-kopia, det missade jag totalt när jag köpte dem! Inte tänkte jag på att det faktiskt stod på svenska på påsen.. De gick väl att äta men de var ju inte Jelly Belly. Men sen då, inte ens BenJerren var bra! Om jag hade velat ha Cookiedough så hade jag väl köpt den, nu köpte jag Halfbaked som det ska vara både kakor i och chokladwhatever, och det var typ två chokladmojjar.

Nu ska jag äta lite kaffeyoghurt. Det funkar alltid.

2 kommentarer:

  1. va fan är du på cookie doughn för? är la inte hans fel att du inte är nöjd?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det är inget FEL på cookie doughn, men det var ju inte den jag köpte! :D

      Radera