onsdag 26 september 2012

page fault in nonpaged area

Vilket betyder "helt åt helvete" i stort sett..

Risken är tydligen stor att det handlar om hårdvaran såg jag när jag gjorde en snabb googling igår när det fungerade en liten stund. Det verkar fungera en liten stund just nu också, jag vet inte varför men jag kör så det ryker lixom.

Eh.. Um.. Det är tur att jag har facebook i mobilen! Om ni har nåt jätteviktigt att säga så skriv en kommentar här för den kollar jag lite då och då. Mailen får jag inte in i telefonjäveln.

Vet inte om det händer så jävla mycket annars. Jag sover gott som jag alltid gör när jag vänder på dygnet och håller på härjar med det.

2 kommentarer:

  1. jag skulle rekommendera byta till ubuntu nu när du ändå är igång
    det krashar aldrig och är så mycket snabbare än windows
    det är ett smakval förstås men jag tycker ubuntu är smartare

    SvaraRadera
    Svar
    1. Första kommentaren försann minsann. Älska att skriva på mobilen.. Känner att steg ett får bli att fixa en extern disk. Vad en sån nu kostar mitt i allt ekonomiskt strul!

      Radera